REKLAMACIJE
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Umanjenje vrijednosti određuje službeni servis ili dobavljač.
Napomena: Za hranu, dodatke prehrani, kozmetiku i parfeme temeljem Zakona nema prava na jednostrani raskid Ugovora!
Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac je dužan pregledati da je Proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara proizvodima s računa te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima. Ukoliko narudžba ne odgovara gore navedenim uvjetima proizvod treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih Proizvoda, Prodavatelj neće uvažiti.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Svi proizvodi koje prodajemo su ispravno skladišteni u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji. Svi proizvodi se mogu razlikovati u boji, mirisu i konzistenciji, ovisno o žetvi.
Kod svih biljnih ulja nakon nekog vremena postoji mogućnost mirisa užeglosti zbog tankog sloja ulja koji ostaje na čepu ili navoju boce prilikom korištenja. Taj miris ne označava užeglost cjelokupnog sadržaja boce. Molimo ako osjetite miris užeglosti, izlijte malu količinu biljnog ulja u čistu staklenu čašu i tada provjerite da li je ulje oksidiralo.
U slučaju da Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Ljubazno molimo da se za eventualne reklamacije javite e-mailom: info@mayantu.hr ili putem kontakt forme na stranici, a sve opravdane reklamacije riješiti ćemo tako da ćemo u dogovoru sa Vama zamijeniti sporni proizvod novim ili nadoknaditi puni iznos koji ste uplatili.
POVRAT NARUČENOG PROIZVODA
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- Isporuka robe koja nije naručena
- Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Ukoliko su proizvodi isporučeni kupcu, a kupac želi podnijeti reklamaciju, kupac je dužan vratiti naručene proizvode o svom trošku. Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam: U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP).
ON-LINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS: http://ec.europa.eu/odr.